لزوم بهره گیری از ابزارهای هنری برای ترویج اقدامات شبکه تبلیغ
کد خبر: 4006914
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶

لزوم بهره گیری از ابزارهای هنری برای ترویج اقدامات شبکه تبلیغ

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، با تاکید بر لزوم بهره گیری از ابزارهای هنری برای ترویج اقدامات شبکه تبلیغ، ادامه داد: قطعا همکاری و هم افزایی تبلیغات اسلامی و حوزه هنری می‌تواند افق روشنی در این زمینه ترسیم کند.

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان امروز، 29 مهر در دیدار با رئیس حوزه هنری استان، با اشاره به اهداف و سیاست‌های کلان حوزه هنری در زمینه هنر دینی و فاخر، اظهار کرد: همکاری دوجانبه تبلیغات اسلامی و حوزه هنری به تقویت و ارتقای کیفی و کمی این هنر کمک می‌کند.

وی با تاکید بر لزوم بهره گیری از ابزارهای هنری برای ترویج اقدامات شبکه تبلیغ، ادامه داد: قطعا همکاری و هم افزایی تبلیغات اسلامی و حوزه هنری می‌تواند افق روشنی در این زمینه ترسیم کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، با اشاره به برخی از مسائل فرهنگی در استان گیلان، تصریح کرد: استفاده از هنر در ترویج فرهنگ ایرانی - اسلامی تاثیرات غیر قابل انکاری در ارتقای فرهنگ عمومی جامعه دارد.

مهدوی، از جمله کارهای بر زمین مانده حوزه هنری را بهره گیری از چهره‌های انقلابی و فرهنگی در این عرصه دانست.

سید رسول منفرد، رئیس حوزه هنری گیلان نیز با اشاره به ایجاد افق جدید در فعالیت این حوزه، اظهار کرد: به دنبال استفاده از همه چهره‌های فرهنگی، هنری، دینی و تبلیغی هستیم.

وی به جامعه هدف گسترده سازمان تبلیغات و شبکه تبلیغ اشاره کرد و گفت: باید از این ظرفیت در حوزه هنر ایرانی و اسلامی استفاده شود.

انتهای پیام
captcha